Monday, October 4, 2010

Sape suruh cari pasal...

Peristiwa ni berlaku masa aku lepas habis peperiksaan UPSR darjah nam...time ni aku duk kelas no 3...wah...bijak nya aku kelas no 3 dari 4 kelas yang ada...kuang..kuang..kuang.. Masa ni, semua pelajar tengah sibuk duk kumpul alamat kawan-kawan..termasuklah aku...kalau boleh semua alamat orang yang aku kenal dan pernah jumpa semua aku nak amik...hehe...kononnya leh la hantaq kad raya bila tibanya hari raya...

Pada satu  hari tu..aku pun bagila buku alamat aku tu dekat sorang kawan sekelas aku ni..tetiba ada sorang budak lelaki ambik buku aku tu...al-maklumlah masa darjah 6 kan..aku ni jenis yang anti ckit dengan budak lelaki yang nakal2 ni..

 Aku : Woi! Hang mai balik buku aku...
Nakal boy : Buku hang ka ni?
Aku : Ha! Buku aku la tu..Mai la balik..aku bukan nak ambik alamat hang pun..sapa suruh ambik buku aku...
Nakal boy : Sat la Aku Nak tengok alamat ni..
Aku : Aku kata mai balik..mai balik..aku PENAMPAK SAT G BARU TAU (ayat samseng habis..padahal baru darjah 6 )
Nakal boy : Berani PENAMPAK LA!
Aku : Aku dengan beraninya..mengangkat tanggan kanan ku setinggi2nya..N PAKKKK...ha! Kan aku dak kata mai balik..
Nakal boy : Aduhhh!!!!!!

Dia pun dengan tak dak perasaan belas  kasihan dekat perempuan..DUSSHHHH!!!! sekali aku di TUMBUK oleh budak nakal ni...

Alamatnya LEBAM la muka aku yang Comot ni...aku pun di bawa kekantin dan di demah dengan ais ketul..hemmm...

P/S : sebelum nak cari gaduh...pastikan anda dapat black belt dulu ye....boleh flying kick sekali sama itu orang yang mau cari gaduh dengan kita...fuhh...

No comments: