Friday, October 1, 2010

ALAHAI BUAH MANGGIS....




Sila menitis air liur tengok buah manggis ini.......


Aktiviti selepas balik mengaji....

WOWW...Cantiknya...seronok gila dapat tenggok satu kg...dengan menggunakan teknik-teknik memanjat pokok KELAPA 
 1.Ikatkan kaki dengan kain 
 2.Panjat ala-ala spiderman..haha.... 
aku pun memanjat pokok manggis belakang rumah tok aku...

jagan Tiru aksi ini.....
10 minit kemudian...

AstaghfirullahalAzim bdk ni...ILA....turunnnnnn...

emmm..ingat lagi kata2 arwah tok aku...aku yang sedang asyik memetik buah manggis atas PUNCAK  pokok MANGGIS  tu..tiba-tiba terkejut dengan suara merdu arwah tok aku atau gelaran manjanya TOK PAH...apa nak jadi dengan budak ni...balik ayah hang nanti siap la...gara-gara buah manggis malam tu aku di leteri abah...haha...

P/S : Sebelum makan buah manggis...toloong kira dulu berapa kelopak yang bentuknya ala-ala bunga dibahagian bawah BONTOT buah manggis tue..DAN pastikan line clear sebelum panjat apa jenis pokok sekalipun...wahaha



No comments: